Шарова опора,передня вісь CTR CB0172

519 грн.
сьогодні
|
||
Под заказ после 20% предоплаты |
||
5 грн.
завтра
|
- Виробник
- CTR (Корея)
- Каталоговий номер
- CB0172
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Chevrolet: Epica
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Шарові опори
Про виробника CTR

Компанія CTR є офіційним постачальником деталей рульового управління і підвіски. Авто деталі компанії поставляється на заводи Hyunday і KIA. Історія бренду бере початок в 1960 році. У минулому CTR була підрозділом японської корпорації GMB, але сьогодні є самостійним підрозділом, і виступає одним з найбільших виробників запчастин для авто, поставляючи їх на підприємства корейських виробників.
В даний час CTR - компанія, яка розвивається дуже швидко, виробляє продукцію високої якості, при виготовленні якої використані технології високої точності обробки деталей. Основною продукцією компанії є деталі ходової частини автомобілів. Якість продукції CTR визнається в усьому світі. А найбільшим ринком збуту продукції компанії є США і Європа.
Запчастини CTR виробляються на основі якісної сировини і сучасних технологій, що підтверджено наявністю міжнародних сертифікатів якості.
Сайт: http://www.neoctr.kr/
Аналоги "CB0172 CTR":
- Артикул:
- 73-0W-W01
- ASHIKA
- Італія
Загальна висота [мм]: 95
Зовнішній діаметр [мм]: 45
Розмір різьби: M 14X1.5
- Артикул:
- CBKD8
- CTR
- Корея
Довжина [мм]: 55
Висота [мм]: 72.4
Вага [кг]: 0.5
Розмір різьби: M14xP1.5
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
Додатковий артикул / Додаткова інформація: без штанги / упорного болта
Механічно оброблений: без отвору під дюбель
Гайково-болтова конструкція: без покладної шайби
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без болта
Вага [г]: 486
Довжина упаковки: 11.3
Ширина упаковки [см]: 6.3
Висота упаковки [см]: 6.3