Впускний клапан FRECCIA R7001/SARCR

220 грн.
 термін 2 дн.

Под заказ после 50% предоплаты
Виробник
FRECCIA (Італія)
Каталоговий номер
R7001/SARCR
Діаметр головки клапана [мм]
30.4
Діаметр стрижня клапана [мм]
7
Довжина [мм]
102.45
Кут сідла клапана [градус]
45
Техніка приєднання
EE
Матеріал
Хром-кремнієвий сплав
Додатковий артикул / додаткова інформація 2
Стрижень клапана хромований
сідло клапана зі стеллітовим (сплав кобальт-хром) покриттям
Кінець стрижня клапана загартований
Вид палива
Бензин/газ
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська область м. Ківерці ( індекс 45200 )
    докладніше →
  • Повна передоплата
    для позиций под заказ
    докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
Впускний клапан

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Fiat: Doblo
Товарна група:
- Деталі двигуна Клапана впускні

Про виробника FRECCIA

Країна : Італія Логотип FRECCIA

Компанія Freccia відома на весь світ вторинними автомобільними запчастинами, без яких транспорт не був би настільки надійним і безпечним. Основна продукція - клапани газорозподільних систем, і такі необхідні штовхачі для клапанів. Обсяг виробництва ступив за позначку в 3 мільйони одиниць в рік. Компанія має філії в 25 країнах.

Досить широкий асортимент охоплює десятки автомобільних марок, причому більша частина - європейські. Крім клапанів, виробник постачає на світові ринки механізми і регулювальні деталі. Під маркою Freccia можна знайти двигуни: встановлюються на техніку для ведення сільського господарства, для будівельних робіт, також для дорожніх робіт. Відносно недавно виробництво поширилося на мотоциклетні двигуни. Так що компанія робить упор на ширину лінійок своєї продукції, працюючи як над клапанами, так і над різними деталями двигунів.

Що ж до сертифікатів продукції, то вони були отримані ще в 1994 і 1995 роках, хоч і всю свою історію існування сходять з конвеєра деталі відповідали вимогам світового ринку.

Усі запчастини FRECCIA →