Турбокомпресор (з комплектом прокладок) GARRETT 708639-5011S
27 873 грн.
завтра
|
- Виробник
- GARRETT (США)
- Каталоговий номер
- 708639-5011S
- Тип заряджання
- Турбонагнітач
- Вихлопна система
- Euro 3
- Вид експлуатації
- пневматичний
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- вкл. Комплект прокладок
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Mitsubishi: Carisma, Space Star
- - Nissan: Primera
- - Renault: Espace, Grand Scenic, Laguna, Megane, Scenic
- - Volvo: S40, V40
- Товарна група:
- - Впускна/Випускна та Паливна Турбіна
Про виробника GARRETT
Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,
На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.
Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.
Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.
Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.
Аналоги "708639-5011S GARRETT":
- Артикул:
- 715.340
- ELRING
- Німеччина
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
- Артикул:
- 70-41369-00
- VICTOR REINZ
- Німеччина
Тип контейнера: тюбик
- Артикул:
- 708639-9011S
- GARRETT
- США
Вихлопна система: Euro 3
Вид експлуатації: пневматичний
- Артикул:
- JTC11037
- AJUSA
- Іспанія
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Гайково-болтова конструкція: самоблокований
Специфікація: with studs, syringe with oil
- Артикул:
- 4317751210
- JP GROUP
- Данія
- Артикул:
- 4317400200
- JP GROUP
- Данія
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
- Артикул:
- 60024
- MEAT&DORIA
- Італія
- Артикул:
- 708639-0005
- MSG
- Україна
- Артикул:
- 93136
- NISSENS
- Данія
Матеріал: сталь
Нова деталь:
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Вид експлуатації: керований вакуумно
- Артикул:
- 04-10046-01
- VICTOR REINZ
- Німеччина