Турбокомпресор (з комплектом прокладок) GARRETT 764609-9001W

22 445 грн.
 сьогодні
Виробник
GARRETT (США)
Каталоговий номер
764609-9001W
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
норматив Євро-4
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок
Вид експлуатації
пневматичний
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська область, місто Луцьк ( індекс 45200 )
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Citroen: C8, Jumpy
- Fiat: Scudo
- Peugeot: 807, Expert
Товарна група:
- Впускна/Випускна та Паливна Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : США Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,

На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Аналоги "764609-9001W GARRETT":

0 відгуків
619  грн  сьогодні
Артикул:
3117751310
JP GROUP
Данія
Придбати Код: 149580-39
Тип заряджання: Турбонагнітач
0 відгуків
633 - 749  грн.  від 0 дн.
Артикул:
JTC11432
AJUSA
Іспанія
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інструкцією по збиранню
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Гайково-болтова конструкція: самоблокований
Специфікація: with studs, syringe with oil
0 відгуків
10 336  грн  сьогодні
Артикул:
764609-0001
MSG
Україна
Придбати Код: 1126034-13
0 відгуків
284  грн  сьогодні
Артикул:
1300-011-001
JRONE
Придбати Код: 1137125-13
0 відгуків
418  грн  сьогодні
Артикул:
1600-011-008
JRONE
Придбати Код: 1138631-13
0 відгуків
1 513  грн  сьогодні
Артикул:
1100-016-235
JRONE
Придбати Код: 1150214-13
0 відгуків
358  грн  сьогодні
Артикул:
1700-010-045C
JRONE
Придбати Код: 1163654-13
0 відгуків
1 209  грн  сьогодні
Артикул:
5000-010-066H
JRONE
Придбати Код: 1163844-13
0 відгуків
2 118  грн  термін 2 дн.
Артикул:
3000-016-036
JRONE
Придбати Код: 1134705-13
0 відгуків
233  грн  термін 2 дн.
Артикул:
1400-016-022
JRONE
Придбати Код: 1147286-13

Оригінальні номери

OEM:
9661567680
9661306080
Fiat/Alfa/Lancia:
9661306080
9661567680