Турбокомпресор GARRETT 847671-5004S

Виробник
GARRETT (США)
Каталоговий номер
847671-5004S
Вихлопна система
Euro4/Euro5
Тип заряджання
Турбонагнітач

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Audi: A3
- Seat: Leon
- Skoda: Karoq, Octavia
- Volkswagen: Golf, Tiguan, Touran
Товарна група:
- Впускна/Випускна та Паливна Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : США Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,

На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Аналоги "847671-5004S GARRETT":

0 відгуків
1 523  грн  сьогодні
Артикул:
570.870
ELRING
Німеччина
Придбати Код: 23310-20
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами, з інструкцією по збиранню
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
0 відгуків
24 384  грн  сьогодні
Артикул:
847671-9004S
GARRETT
США
Придбати Код: 74076-20
0 відгуків
250  грн  сьогодні
Артикул:
70-41369-00
VICTOR REINZ
Німеччина
Придбати Код: 109458-30
Зміст: 20
Тип контейнера: тюбик
0 відгуків
4 414  грн  сьогодні
Артикул:
2063-050-017
JRONE
Придбати Код: 1133603-13
0 відгуків
1 015  грн  завтра
Артикул:
KT110880E
Fischer Automotive One (FA1)
Польща
Придбати Код: 51866-20
Скорочений комплект:
Тип заряджання: Турбонагнітач
0 відгуків
1 567  грн  завтра
Артикул:
04-10342-01
VICTOR REINZ
Німеччина
Придбати Код: 532131-20
0 відгуків
2 214  грн  завтра
Артикул:
JTC12493
AJUSA
Іспанія
Придбати Код: 1131356-13
0 відгуків
278  грн  завтра
Артикул:
1400-016-147
JRONE
Придбати Код: 1138632-13
0 відгуків
6 363  грн  термін 2 дн.
Артикул:
1000-010-492T
JRONE
Придбати Код: 1502202-13
Тип заряджання: турбо
Для турбокомпресора (арт. №): GTD1244MVZ
0 відгуків
30 866  грн  термін 2 дн.
Артикул:
04L253020S
VAG
Німеччина
Придбати Код: 754097-69
Оригінал

Оригінальні номери

OEM:
04L253020S
04L253016HV120
04L253016H