Радіатор NRF 54277
2 090 грн.
сьогодні
|
||
1 888 грн.
завтра
|
- Виробник
- NRF (Нідерланди)
- Каталоговий номер
- 54277
- Матеріал
- алюміній
- Товщина [мм]
- 32
- Ширина (мм)
- 206
- Висота [мм]
- 135
- Впускн. ∅ [мм]
- 22
- Випускн.-⌀ [мм]
- 22
- Якість/клас
- Easy Fit
- Конструкція радіатора
- Ребра охолодження припаяні
- Глибина мережі [мм]
- 32
- Ширина мережі [мм]
- 206
- Довжина мережі [мм]
- 135
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - BMW: E46, X3
- Товарна група:
- - Охолодження та опалення Радіатор печі
Про виробника NRF
Початок історії компанії NRF датується 1927 роком, спочатку це була маленька майстерня, яка займалася ремонтом і відновленням радіаторів для автомобілів. Перше велике підприємство з виробництва профільної продукції було побудовано в 1954 році, в результаті чого було отримано перше велике замовлення. Автомобільні радіатори стали виготовлятись в цей же період.
На сьогоднішній день компанія NRF є великим виробником і постачальником запчастин для залізничного та автомобільного транспорту. Виробничі підприємства і філії компанії, що займаються поставками автозапчастин NRF на вторинний ринок, розташовані в багатьох країнах Західної Європи. Потужна складська система компанії дозволяє зберігати понад 150 тисяч автомобільних радіаторів і 500 одиниць запчастин до них.
Під торговою маркою NRF випускаються наступні види запчастин: радіатори охолодження, серцевини радіаторів, радіатори інтеркулерів, радіатори охолодження масла. Запчастини NRF виробляються для легкових і комерційних автомобілів, сільгосптехніки. Також компанія NRF виробляє охолоджувачі для автомобільного та залізничного транспорту і широкий асортимент запчастин для автомобільних кондиціонерів (Конденсори, компресори, випаровувачі, осушувачі та інше).
Продукція компанії постачається для первинної комплектації таким автомобільним виробникам, як Audi, BMW, DAF, Volvo, Iveco, Ford, RVI, John Deer, Mercedes, Scania, Neoplan, Caterpiller, Liebherr, Claas, Man, Porsche, Volkswagen і багатьом іншим.
Крім поставок на оригінальні конвеєри, важливим фактором роботи компанії NRF є наявність Центру досліджень і розробок. Для забезпечення максимально ефективної продуктивності вся продукція проходить тестування в аеродинамічній трубі. Якість продукції - абсолютний пріоритет для NRF. Професійно оснащений відділ контролю якості здійснює регулярний моніторинг продукції і виробничого процесу.
Сайт: https://www.nrf.eu/
Аналоги "54277 NRF":
- Артикул:
- 0040150016B
- ABAKUS
- Польща
Розміри радіатора: 135x208x32
Матеріал: алюміній
Оснащення / обладнання: для автомобілів з кондиціонером
Якість: PREMIUM LINE
- Артикул:
- 06006211
- Van Wezel
- Бельгія
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Довжина мережі [мм]: 135
Ширина мережі [мм]: 210
Глибина мережі [мм]: 32
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- AH 87 000S
- MAHLE / KNECHT
Ширина мережі [мм]: 135
Глибина мережі [мм]: 32
Оснащення / обладнання: для автомобілів з кондиціонером
- Артикул:
- AH 87 000P
- MAHLE / KNECHT
Ширина мережі [мм]: 206
Глибина мережі [мм]: 32
Оснащення / обладнання: для автомобілів з кондиціонером
Матеріал: алюміній
- Артикул:
- 70514
- NISSENS
- Данія
Вид коробки передач: ступінчаста/факультативна автоматична коробка передач
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без дроту
Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннім управлінням
Розміри радіатора: 135 x 208 x 32
Матеріал бачка (радіатор): алюміній
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі [мм]: 135
Ширина мережі [мм]: 208
Глибина мережі [мм]: 32
- Артикул:
- BWA6211
- AVA COOLING
- Нідерланди
Якість: Alternativ
Матеріал: алюміній
Розміри радіатора: 135x206
Впускн. ∅ [мм]: 18
Випускн.-⌀ [мм]: 18
Додатковий артикул / Додаткова інформація: без трубопроводу
Довжина мережі [мм]: 135
Ширина мережі [мм]: 206
Глибина мережі [мм]: 32
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Матеріал бачка (радіатор): алюміній
- Артикул:
- 352080
- Kale