Шарнір привідного валу SPIDAN 23687
3 583 грн.
завтра
|
||
Под заказ после 20% предоплаты |
- Виробник
- SPIDAN (Франція)
- Каталоговий номер
- 23687
- Сторона встановлення
- з боку колеса
- Тип з'єднання/зчленування
- Шарнір рівних кутових швидкостей
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 36
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса
- 30
- Діаметр прокладки [мм]
- 59.5
- Механічно оброблений
- без нарізки/виїмки у внутрішній частині
- Діаметр 1 [мм]
- 23.45
- Діаметр шарніра [мм]
- 81
- Довжина [мм]
- 87.5
- Розмір різьби
- M16x1.5F
- Номер рекомендуємого спеціального інструменту
- 190134
- Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються
- 190130
- Нова деталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтом
- Матеріал пильника
- TPE (термопластичний еластомер)
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Seat: Leon, Toledo
- - Skoda: Octavia
- - Volkswagen: Golf
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія ШРУС
Про виробника SPIDAN
Один з найбільших виробників ШРУСов їх компонентів
Бренд SPIDAN належить концерну GKN, заснованому ще в XVIII столітті і на сьогоднішній день що є однією з найбільших компаній на ринку автозапчастин і чия продукція займає більше третини цього ринку. Сама ж торгова марка SPIDAN була створена для розробки, виробництва і постачання на ринок Єропи і Азії в основному ШРУСов, але також і цілого ряду інших деталей. Вся продукція, що поставляється під цим брендом, має сертифікати ISO 9001 та ISO 14001.
Компанією завжди приділялася собое увагу відбору та вдосконалення матеріалів, використовуваних у виробництві продукції. Тому наприклад пильовики ШРУСов і приводних валів SPIDAN характеризуються не тільки винятковою якістю, а й неперевершеною надійністю і довговічністю. Термопластичні еластомери, які використовуються для їх виробництва, забезпечують дуже високу стійкість до будь-яких руйнівним факторам, навіть таким як вплив озону.
Аналоги "23687 SPIDAN":
- Артикул:
- 6131
- KAMOKA
- Польща
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 23.45
Діаметр шарніра [мм]: 81
Довжина [мм]: 87.5
Розмір різьби: M16x1.5F
- Артикул:
- 771 0339 30
- FAG
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Матеріал: термопласт
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 100 498 0196
- MEYLE
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 89
Зовнішній діаметр [мм]: 81
- Артикул:
- CW-2648
- Optimal
- Німеччина
Довжина [мм]: 89.5
Специфікація: Groove Type
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
- Артикул:
- 15-1465
- Metelli
- Італія
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 59.5
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Матеріал: гума
Розмір різьби: M16 x 1.5
- Артикул:
- CV9609A
- BGA
- Великобританія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 53
Висота 1 [мм]: 97
Діаметр 1 [мм]: 85
Сторона встановлення: з боку колеса
- Артикул:
- 1143300710
- JP GROUP
- Данія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
- Артикул:
- 2710-1465
- PROFIT
- Чехія
Параметр: 251581