Турбокомпресор (з комплектом прокладок) GARRETT 740611-5002W

20 345 грн.
 завтра
Виробник
GARRETT (США)
Каталоговий номер
740611-5002W
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
Euro 4 (D4)
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок
Вид експлуатації
пневматичний
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська область м. Ківерці ( індекс 45200 )
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- Hyundai: Accent, Elantra, Getz, I30
- KIA: Ceed, Cerato, Pro Ceed, Rio
Товарна група:
- Впускна/Випускна та Паливна Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : США Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,

На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Аналоги "740611-5002W GARRETT":

0 відгуків
644  грн  сьогодні
Артикул:
KT730010
Fischer Automotive One (FA1)
Польща
Придбати Код: 56906-30
Альтернативний ремкомплект: KT730010E
0 відгуків
250  грн  сьогодні
Артикул:
70-41369-00
VICTOR REINZ
Німеччина
Придбати Код: 109458-30
Зміст: 20
Тип контейнера: тюбик
0 відгуків
9 821  грн  сьогодні
Артикул:
782404-0001
MSG
Україна
Придбати Код: 1129279-13
0 відгуків
951  грн  сьогодні
Артикул:
2060-016-391
JRONE
Придбати Код: 1137692-13
0 відгуків
415  грн  сьогодні
Артикул:
1600-011-008
JRONE
Придбати Код: 1138631-13
0 відгуків
1 623  грн  сьогодні
Артикул:
1100-011-015B
JRONE
Придбати Код: 1139588-13
0 відгуків
358  грн  сьогодні
Артикул:
1700-010-045C
JRONE
Придбати Код: 1163654-13
0 відгуків
20 120  грн  завтра
Артикул:
93203
NISSENS
Данія
Придбати Код: 682082-25
Тип заряджання: Турбонагнітач
Вихлопна система: Euro 4 (D4)
Специфікація: W/O HOLE FOR SENSOR
Матеріал: сталь
Нова деталь:
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Вид експлуатації: керований вакуумно
0 відгуків
13 174  грн  завтра
Артикул:
8G15-300-444
JRONE
Придбати Код: 1146534-13
Тип заряджання: турбо
Для турбокомпресора (арт. №): GT1544V
0 відгуків
2 323  грн  завтра
Артикул:
522.350
ELRING
Німеччина
Придбати Код: 999783-20
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інструкцією по збиранню, з гвинтами
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
0 відгуків
21 984  грн  завтра
Артикул:
57399880002
BorgWarner
США
Придбати Код: 1118955-4
Тип заряджання: турбо/охолоджувач нагнітан. повітря
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Специфікація: SINGLE STAGE

Оригінальні номери

OEM:
282O12A4OO
282O12A1OO
282O12A12O
282112A510A
282012A400
282012A120
282012A100