Турбокомпресор (з комплектом прокладок) GARRETT 752610-9032W

21 019 грн.
 сьогодні
Виробник
GARRETT (США)
Каталоговий номер
752610-9032W
Вихлопна система
норматив Євро-4
Тип заряджання
Турбонагнітач
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок
Вид експлуатації
електричний
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська область м. Ківерці ( індекс 45200 )
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Про виробника GARRETT

Країна : США Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,

На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Аналоги "752610-9032W GARRETT":

0 відгуків
250  грн  сьогодні
Артикул:
70-41369-00
VICTOR REINZ
Німеччина
Придбати Код: 109458-30
Зміст: 20
Тип контейнера: тюбик
0 відгуків
496  грн  сьогодні
Артикул:
1517751410
JP GROUP
Данія
Придбати Код: 149101-39
Тип заряджання: Турбонагнітач
0 відгуків
350  грн  сьогодні
Артикул:
1300-016-068
JRONE
Придбати Код: 1137117-13
0 відгуків
415  грн  сьогодні
Артикул:
1600-011-008
JRONE
Придбати Код: 1138631-13
0 відгуків
15 933  грн  сьогодні
Артикул:
752610-0010
MSG
Україна
Придбати Код: 1146168-13
0 відгуків
5 162  грн  сьогодні
Артикул:
2063-050-160
JRONE
Придбати Код: 1163644-13
0 відгуків
1 079  грн  завтра
Артикул:
04-10165-01
VICTOR REINZ
Німеччина
Придбати Код: 230079-19
Тільки в поєднанні з: 70-41369-00
0 відгуків
2 379  грн  завтра
Артикул:
3000-160-014B
JRONE
Придбати Код: 1134914-13
0 відгуків
156  грн  термін 2 дн.
Артикул:
2090-505-560
JRONE
Придбати Код: 1134300-13
0 відгуків
260  грн  термін 2 дн.
Артикул:
2090-505-500
JRONE
Придбати Код: 1134302-13
0 відгуків
2 379  грн  термін 2 дн.
Артикул:
3000-016-014B
JRONE
Придбати Код: 1134924-13

Оригінальні номери

OEM:
LR021013
LR018497
LR018396
LR010138
LR008203
LR006869
LR005900
LR004821
6C1Q6K682EK
6C1Q6K682EJ
6C1Q6K682EH
6C1Q6K682EG
6C1Q6K682EF
1670472
1669557
1569638
1521490
1497698
1477185
1456075
1445932
1435057
1430766
1406285
1372801
6C1Q6K682FA
6C1Q6K682EN
6C1Q6K682EM
6C1Q6K682EL